Mokesčių apskaičiavimo skirtumai tarp Verslo liudijimo ir UAB, jei dirbate su įmonėmis?
Praktikoje susiduriu su įvairiais klausimais, matau kaip dažnai per skubėjimus ar tiesiog neturėjimą reikiamos informacijos bijome pasirinkti steigti įmonę vietoj to, pasirenkame dirbti pagal veiklos liudijimą.
Prieš keletą metų galėjome surasti daug straipsnių, kaip meno žmonės nesusimokėjo mokesčių, nes nežinojo, jog jie privalomi mokėti dirbant pagal veiklos liudijimą ar individualią pažymą.
Jeigu iš anksto žinotume, kokius mokesčius įpareigoja mokėti pasirinktas vienas ar kitas statusas, galėtume laisvai išvengti nesusipratimų, o galbūt net ir sutaupytume!
Pavyzdžiui, jeigu paimtume du skirtingus veiklos statusus palyginimui (pagal palyginimas atliktas pagal 2017 m. 09 mėn. veikiančius įstatymus) tarp verslo liudijimo( kuris nuo 4500 EUR virsta į individuali1 veiklos pažymą) ir UAB mokesčių sumokėjimo į Valstybės mokesčių inspekciją ir Sodrą, tai matytume didžiulį skirtumą, kaip galime sutaupyti ir uždirbtus pinigus panaudoti, kuriant savo gerbuvį ar galbūt naujoms investicijoms, o gal atostogoms.
Pateiktas pavyzdys, kai žmogus įsigijo verslo liudijimą, nes nenori ieškoti buhalterio, kuris sutvarkytų apskaitą, jis dirba vienas, tačiau visas savo paslaugas teikia vienam juridiniam asmeniui – atlieka mokymus.
Verslo liudijimas
Video – informacija skaidrėse.
Matome, kad jeigu žinome kiek ir kokiu atveju sumokame mokesčių, įsineša aiškumas tai ką mes darome ir kur einame.
Tada nebelieka abejonių, kurios nesukuria jokio rezultato, tik išsekina, nes nėra aiškumo kas laukia ateityje.
Jeigu jūs turite nesupratimų su mokesčiais ar sodra, yra abejonių dėl mokamų mokesčių, užsiregistruokite konsultacijai.