Ką reikia žinoti periimant buhalteriją, kai keičiasi savininkai?

Pradžia » Ką reikia žinoti periimant buhalteriją, kai keičiasi savininkai?

Ką reikia žinoti periimant buhalteriją, kai keičiasi savininkai?

Ką reikia žinoti periimant buhalteriją, kai keičiasi savininkai?

by Gintautė Černiauskė

Finansinis auditas reikalingas tuomet, kada jūs abejojate turimais apskaitos duomenimis. Jeigu jūs jau perkate ar parduodate verslą, jūs ateinate pas savo buhalterį ir klausiate – kokios gali būti klaidos, neatitikimai ir kaip patikrinti balansuose esančią informaciją. Kai aš turiu tokius klausimus -padedu suprasti, kokios skolos, galimo klaidos, nepateiktos deklaracijos, nepriemokos, pažeidimai ir kaip kas perima skolas arba jas apmoka. Jeigu perduodate skolas, nusprendžiate kada jos bus padengtos, kad nebūtų vėliau nesusipratimų… Nes jeigu jūs abejojate, galbūt reikėtų pasidaryti finansinį auditą…apie praeities buhalterinius įrašus.

Jeigu tie įrašai buvo nekorektiški ir išaiškėtų, tai naujasis savininkas, perėmęs visą tokią buhalteriją, turėtų susimokėti ir nepriteklius, nepriemokas, baudas ir delspinigius. Nereikėtų aklai pasitikėti, kaip  buhalterija buvo vesta, ir pasitikrinti ar turėjo kažkokių problemų praeityje ar neturėjo, ir tada sprendžia tas žmogus, kuris jau perka tą verslą.Tačiau, kaip visi ir suprantame, kad finansinis auditas yra papildomos išlaidos, todėl sprendžiate patys – jo reikia ar užtenka tik buhalterės įžvalgų.

Share This