Ar aš galiu tvarkytis buhalteriją pats?

Ar aš galiu tvarkytis buhalteriją pats?

by Gintautė Černiauskė

Ar aš galiu tvarkytis buhalteriją pats? Ne paslaptis, kad gaunu klausimus, iš naujai įsisteigusių įmonių – dabar jau nebe nustembu, nes tikrai rinkoje yra visokių pasiūlymų, kad galima tvarkytis pačiam, galima samdyti, galima tik už metus laiko tvarkytis ir taip toliau, bet iš tikrųjų, kada tenka susidurti su tokia buhalterija, tai matome, kad tie žmonės galbūt sutaupo trumpalaikiame periode.

Tačiau jeigu žiūrėtume ilgalaikiam periode Tai jie sumoka daugiau mokesčių negu galėtų, kad pačiam susitvarkyti buhalteriją reikia perprasti mokesčius, reikia perprasti jų įstatymus, o šitie įstatymai labai dažnai keičiasi.

Na, ir tik pradirbus metus, žiūrėk, pasikeičia darbo užmokesčio skaičiavimo metodiką, keičiasi visos programos formulės.

Na, ir čia reikia susigaudyti.

Ką jūs darysite tuomet, kada mokesčiai paprašys atsiųsti T SAF rinkmenoje visus duomenis, visus buhalterinius įrašus už 3 metus ar jūs turėsite?

ar tikrai galėsite mokesčiams paaiškinti, kodėl vienaip padarytas įrašas, kodėl kitaip padarytas įrašas, ar ne?

Na ir čia prasideda visi tie niuansai ir kaip matote, galbūt jūs net nesupratote, kas tas T SAF rinkmena, ar ne kurių mokesčiai gali paprašyti tai čia lygiai tas pats, kai aš pradėčiau gilintis į jūsų verslą, man reikėtų daug laiko, kol aš jį perprasčiau.

Mano siūlymas yra na, sakykim, jeigu jūs jau dirbate verslą.

Darykite savo verslą ir patikėkite, tas buhalterines paslaugas buhalterinei įmonei ar buhalteriui, kuris nusimano, kas yra debetas kreditas ir kaip sudaryti balansą?

Patikėkite šitą rūpestį žmogui, kuris yra profesionalas.

Share This